Wednesday, June 24, 2009

pelik yg jelik


merah nya post ku.....

ok mula2 nk terang kn pasal maksud pelik yg jelik....
xde maksud pon tp khas untuk mereka2 yg bernama ***,**i,***** & ***i*
aku nie xnk la malu kn org so tutup la nama mereka.......

kita mula kn dgn si ***.....
die nie mula2 klau xkenal meyombong org nya,lagi 1 die nie pilih kawan bukan carik yg baek tp
carik kawan sebab status ko pandai baru ko boleh jd kwn ku...(my friends told me ok)
pas2 yg xtahan org nk berbaek2 dgn ko,ko boleh ckp.... (xpela aku malas la nk bagi tau nti org lean tahu siapa yg dimaksud kn oleh aku...)
;p... itu la kesah si*** thats why aku panggil dia si pelik yg jelik yg pertama....

then kawan baek si ***,si **i
die pon lebih kurang jee si *** sebab kawan baek la kata....mereka is not in same clss(si **i nie kelas bawah) tp yang aku xpahm kenapa die sendiri kurang baek atau pandang rendah ngn clssmate die,4 example when the time rehat die xnk rehat ngn budak2 kelas die,nie mayb dia rasa kononnya la kn,die nie pandai sgt la sebab 2malu nk rehat ngn diorg....bukan itu je perangai jelik die die nie suke kutuk org then org nk buat ape yg die buat kat org 2 xboleh,like die nie org yg berjasa kat negara,aku nk kutuk ko balik xboleh la...abis ko kutuk aku nie tanda2 kiamat aku xmakan hati la.....how fuck u're life. go and fuck u're mother......(tuhan ku ayat....)....Ade lagi...die nie konon hensem sgt arr sampai semue perempuan dia nk try.kawan ku si @%***(xboleh dedah nnti mati kene bomb)pon die nk try walau pon dia tahu si @%*** nie ada bf ...(bodo ke ko nie)....sampai kawan ku itu ckp"ko nie miang la tolong pergi dari hidop ku,aku tak nk tengok muka ko lagi......".aku rase die nie layg merendah kan martabat lelaki,so agak semartabat la ngn bapok2 kat lorong haji taib,so layak la terima panggilan si pelik yg jelik+lelaki miang

pas2 pasal anak emak si *****
die nie boleh dikata kn bodoh,senang citer bodoh terlampau bodoh xboleh ajar.......(maklum la katak bawah tempurung)
aku nie xde niat pon nk kutuk die,tp kebodohan die 2yg menyebab kn aku nk kutuk die(die xbodoh dalam pembelajaran tp bodoh bende lean)....die bodoh sgt sebab nye die tau si *** 2selalu kutuk die back 2 school punya citer la bt then he still nk kwn jugak ngn si *** yg selalu kutuk+memalukan si anak emak nie,klu setakat kutuk2 manja boleh tahan la nie mak die pon kene kutuk,tp kn aku tau la kenapa si malang nie kwn jugak ngn si *** sebab nye die nie xramai kawan(yela mcm mane nk ade kawan klu nk kuar rumah pon xboleh anak emak la katakn)......itu 1 hal...then die nie org xcarik gadoh die carik gadoh starting ngn alip,then die kutuk aku bende yg same die kutuk kat alip tp nasib alip lagi la malang mak die si mulut menyampai pon sebok nk kutuk alip....(dasar mulut setan)....
die kutuk aku kat ms gune org laen nyer page cam la aku xtau ko yg buat mummy boy ade ke die kate aku masuk uitm guna org dalamsame as alip tp die kate alip nk masuk uniten pon guna org dalam......sial betol,memang la pada korg yg bace xde bende tp aku masuk hasil usaha aku sendiri.....ala die 2 masuk itps pon,gune org dlam(hello ipts kot) nk masuk course yg mintak subject elektif yg die dpt [6C] as a main subject dah la name subjct 2 base on subject elektif yg die dpt [6C]....ape la malas aku nk pikir.....so die nie sipelik yg jelik ke3...

seterus nya si ***i*
pelik yg jelik seterus nya adalah si hamba abdi si *** 2 bodo nya awak nie....still nk baek ngn si *** 2,hai la sibodoh.....kesian ko....(die nie tak nmpak ape yg si *** buat kat die,die nie buta hati mayb,i was guessing)
aku xde la nak marah ngn die xtentu pasal tp sebab ko nie antara org yg menghasut,so aku memang nk maranh ngn ko...aku tau la ko yg hasut si *** kn.time 2 kat selayang sumber aku bagi tau....ko ckp kat si*** nie"cube ko bayang kn kau tumbuk muka faiz...".yela si babi teruskn hasut org nnti tuhan 2 balas la balik kat ko siap la.....dulu ko kene ngn si *** aku tgk jee, aku rase simpati lagi.kenape ko nk buat ape yg si *** buat kat ko,ko nk buat kat aku sial.....(mencarut lagi) so die nie selayak nya dapat gelaran si pelik yg jelik+hamba kepada manusia kuku besi+antara org yg bodoh dan berlagak...



luahan perasaan si tak puas hati.....
btw pic tersebut sya yg amik dalam kereta ikie.....
mangsa tomahan dan fitnah si *** sian ikie........
kejelikan si *** and kuncu2 nya.....

No comments:

Post a Comment