Thursday, June 25, 2009

sometimes men does not understand women


i've been thinking for what my friends say.....
kita kena capai cita-cita baru kejar cinta bukan nya apa,ble bercinta banyak bende yg perlu dikorbankan:kasih sayang between parents and kekasih then masa,what a thing
tp ble ta berteman hidup nie so lonely and full with emo things
hidup2...

saya pon ta ada girl friends and before this ada try ask this girl did she like 2 date with me
she refused,
saya terima dengan hati yang terbuka,dan pandang hadapan tanpa toleh kebelakang
saya percaya tuhan itu telah tentu kan jodoh saya...
bila itu saya ta tahu just tunggu sahaja...
tp 1 things that saya couldn't understand women is why they refused
adakah kerana perwatakan ku ini atau rupa paras ku yg ta kacak seperti lelaki idaman mereka
kalau wanita ini menolak saya kerana rupa paras,harta etc kan unfair....
kenapa women always wanna perfect men but mereka pun ta perfect like nabi ALLAH Yusuff

tp as a men saya rasa semua lelaki nk berteman bukan nya apa mereka mahu perhatian
sama seperti saya mahu perhatian dorongan dari org yg kita suka....

pada ku aku hanya berdoa agar ALLAH itu tunjukkn aku jodoh yg baek.....
wanita yg alim yg mampu membimbing aku kejalan keredoaan MU...
aku hanya boleh suka pada mu tetapi aku ta berhak nk memaksa kamu untuk suka pada ku
kelak kalau ada jodoh kita akan bersama....


jodoh ku akan sampai bila ALLAH ingin kan aku bertemu dengan jodoh ku
i do trust with marriged...
ya ALLAH kau kurnia kan lah aku dengan wanita yang mampu membimbing ku kejalan mu ya ALLAH.....
Amin....

2 comments:

  1. lain org lain pendapat :)

    jodoh dh ditentukan.
    jangan risau ok faiz?

    perempuan yg baik utk lelaki yg baik.
    dan
    kamu baik, sy pasti kamu akan dpt yg baik juga :]

    amin.

    ReplyDelete
  2. saya ta rasa nie baik saya hanya insan biasa yg kerap melakukan kesalahan.....
    tp saya cuba untuk berubah mengubah untuk menjadi baik....

    ReplyDelete