Wednesday, June 24, 2009

"satu malam aku kene tipu...."

kahkahkah.......

"satu malam aku kene tipu....."hai apela masalah aku lagi nie.....
aku rase xde masalah tp org laen kot yg ade masalah.......huhuhu
kisah malang nie terjadi malam td dimana.......

Sedang aku mengupdate blog ku nie.....tanpa ku sedari kakak ku tidak sign out ym nya(gile boleh lupe),itu satu hal tibe2 ade la mamat mane tah membuzz ym kakak ku.....sudah ku kata kn kakak ku tiada disini,tingal kn pesanan akan ku sampai kn kepada nya.......die pon tinggal kn mesg pas2 aku diam jela......sebok2 aku update blog ku(sebab post before) die buzz lagi,ayat yang sama la aku ckp kat die bt kakak ku dah xde tidur sudah(xde la same),mamat nie boleh tny pulak sape nie.aku pon ckp jela nie assistant akak aku,aku tny die asl,die ckp saja ja nk tau,die kate dia tak boleh tidur(ade aku kesah) pas2 dah siap aku post blog ku die tny la aku mcm2.....aku just jawab ja...dia tny sapa nama aku ckp la....(kebetulan tv ku sedang terbukak dan menyiar kn channel e) then aku terdengar nama alisa millano.....pas2 dgn jahat nya diri ku aku pon bagi la tau nama ku ialah lisa....lisa jamal(ape aku pikir nie) die tny la semue bende soalan wajib yg lelaki akan tny pada pompuan.....aku pon ape lagi goreng je la(pandai berlakon)...aku pon ckp kat die aku nie tinggal kat sudan,kezen akak ku...balik cuti summer(ia kn aje) pas2 yg xtahan siap menipu lagi ta pandai ckp melayu(sebab aku chat ckp omputih) pas2 tipu die lagi tak tau apa itu tempoyak sampai die rase aku nie mmg dokkat oversea.aku tipu die aku tny"apa itu maksud insani." konon2 boleh cakap melayu sikit2 balik m'sia time raya je siap membodoh kn die tanya macm2 words siap ckp aku nk belaja bahasa melayu.die kate kiteorg nie pelik sebab die send mesg kat ym tuh pakai bm then aku replyed dalam english pas2 siap ckp dalam bahasa french lagi mcm bodo je perangai ku nasib baek tak kantoi(aku boleh ckp french sikit2) die siap kasi blog die nyer url aku pon layan je la tgk la,rupenyer die nie bakal mejor or kapten ble die kuar dari upnm aku agak takot la kn.....pas2 die tunjuk gamba die hold the guns...so lagi la takot,pas2 die mintak la aku tunjuk gambar ku(shit nyer jantan)mane aku nk carik gamba pompuan nieh nasib baek la xboleh send kat ym,aku pulak asik tipu die aku ckp aku xde facebook,xde friendster,xde myspace tipu dan tipu lagi....

pas2 die kasi link friendster die siap tunjuk gamba die maen rugby...cam shit.at that time aku rase cam gay jeee...babi btol la.....pelik aku asl la aku layan jee.....dah pukul 5.30 am aku still tipu die at 1 point aku rase die dah tak sanggup nk tipu die cam kesian la pulak...

when the time aku dgr azan subuh,aku rase dah xboleh tipu die lagi so aku xde cara laen dgn mengaku diri ku as my sister(menipu jee setan nie)aku ckp la yg buat tu adek kepada kakak ku wish is me,siap boleh ckp bodo la sigemuk nie(nk cover kot)membodoh kan diri sendiri pas2 macam biasa la menyamar jadi kakak ku lagi,tp aku mewakil kn diri ku untuk mintak maaf kat kakak ku....(mcm shit)tp mamat 2 kat ok jaa xde hal pon at least xde la die bosan sgt....

yg xtahan tu....siap boleh ckp "satu malam aku tertipu,tak sedar kot,pandai adek u menipu."


tahla moral of the story jgn mudah percaya pada org terutama pada lelaki,awek ayat baek punye korang cair......so berhati-hati la.....
+__+'(baru aku tau aku nie ade otak jahat) ;pp

2 comments:

  1. aha best best

    boleh bayang kn dia ayat faiz guna ayat baekkk punya kn? :p ish ish kelakarrr heee

    abg askar tertipu :DD

    ReplyDelete